Bu eğitim sayesinde katılımcılar, zamanlarını nasıl kullandıklarını fark eder, odaklarını artıran ve azaltan etkenleri tanır, pratik planlama araçlarıyla işleri önceliklendirerek hem üretkenliklerini hem de zihinsel ferahlıklarını artırırlar. Ayrıca erteleme davranışını yönetmeyi ve sınırlı zamanda etkili sonuç üretmeyi öğrenirler.
Anasayfa » Zaman Yönetimi: Önceliklendirme ile Verimliliği Artırmak
Zaman Yönetimi: Önceliklendirme ile Verimliliği Artırmak

Eğitim Konu Başlıkları
1
Zaman Algısı ve Psikolojisi: Zaman yönetimi mi, dikkat yönetimi mi? Zihinsel zaman tuzakları ve karar yorgunluğu, verimlilik kavramı: Meşgul olmak ≠ Üretken olmak
2
Kendi Zaman Tarzını Tanı: Zaman kullanımı envanteri, erteleme, hız takıntısı, kontrol ihtiyacı gibi zaman kalıpları, kişisel refleksiyon: “Vaktimi gerçekten neye harcıyorum?”
3
Önceliklendirme ve Planlama Becerisi: Eisenhower Matrisi (Acil / Önemli), gün – hafta – ay planı yapmanın zihinsel etkisi
4
Odaklanma ve Dikkat Yönetimi: Pomodoro tekniği ve odak blokları, dikkat dağıtıcılar (içsel ve dışsal) ile başa çıkma
5