Skip to main content

Program Liderlerimiz

Bediz Kılıçkını

MCC, CTPC, ORSC’er, AimCC, TA Coach

Bediz Kılıçkını; koçluk, liderlik ve profesyonel gelişim konularında uzmanlaşmış bir yazar, eğitmen ve profesyonel koçtur. İş hayatına üniversite yıllarında rehberlik yaparak başlayan Kılıçkını, ulusal ve uluslararası firmaların bankacılık, finans, telekomünikasyon ve hızlı tüketim sektörlerinde uzmanlıktan, direktörlüğe yükselen kariyer yolculuğunu koç, eğitmen ve danışman kimlikleriyle sürdürmüştür.

Kılıçkını, 2011 yılında kariyer birikimini kullanabileceği bir alana, eğitim sektörüne yönelerek MB Akademi'yi kurmuştur. Şu anda, kurucusu olduğu firmada yöneticilik yapmakta, profesyonel koç kimliğiyle koçlar yetiştirmekte, yönetici koçluğu, ilişki ve takım koçluğu yapmakta ve keynote speaker olarak seminerler vermektedir.

Ayrıca 2012 yılında Aim Coaching koçluk okulunu kurarak, 350'ye yakın profesyonel koçun gelişim ve sertifikasyon sürecine eşlik etti. Temel koçluk programı, ileri seviye koçluk programı, Transaksiyonel Analiz ile güçlendirilmiş TA Coaching ve ilişki koçluğu programları geliştirdi. Halen tüm koçluk programları ile ülkemizin gelişimi için kurumlara ve bireylere koçluk mesleğini tanıtmak, sevdirmek ve meslek olarak edindirmek konularında yoğun çalışmaktadır.

Kılıçkını ayrıca yazarlık ve eğitmenlik alanında da faaliyet göstermektedir. "Kalbe Dokunan Koçluk" ve "Koçluk Öyküleri" kitaplarına ek olarak, 2023 Nisan ayında "Transaksiyonel Analiz ile Liderlik Öyküleri" kitabı da okuyucularla buluşmuştur.

Son 10 yıldır "Tarihten Liderlik Dersleri" adlı programı Topkapı Sarayı'nda tasarlamakta ve yürütmektedir. Bu program, Türkiye'nin önde gelen kurumlarının kıymetli yöneticileriyle bir araya gelerek Topkapı Sarayı'nın mistik ortamında tarihten liderlik dersleri sunmaktadır. Bediz Kılıçkını şimdi bu programı Floransa'da da gerçekleştirerek değişim yönetimi ve tarihten liderlik derslerini bir araya getiren bir program sunmaktadır.

Genel olarak, Bediz Kılıçkını'nın çalışmaları; liderlik, koçluk ve profesyonel gelişim konularındaki uzmanlığını ve deneyimini sergilemektedir. Bu çalışmaları hem bireysel hem de kurumsal seviyelerde, katılımcıların liderlik becerilerini ve kişisel gelişimlerini güçlendirmelerine yardımcı olmaktadır.

Beyza Erdem Balcı

MCC

Kültür Koleji’nin ardından, İstanbul Üniversitesi Matematik bölümünde lisans eğitimi yapan Beyza ERDEM BALCI; İstanbul Aydın Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nde yüksek lisansını tamamlamıştır.

Profesyonel iş yaşamına Garanti Bankası’nda başlamış, koçluk öncesi kariyerinin uzun bir bölümünde Adidas Spor Malzemeleri Satış ve Pazarlama A.Ş’de hem satış hem de pazarlama departmanlarında yönetici olarak çalışarak; perakende sektörüne bu çift boyutlu bakış açısı ile hizmet vermiştir.

“Sınırlarını zorlayan” bir profesyonel algı ve çalışma prensibi ile farklı sektörlerde kurumsal geçmişi olan Beyza Erdem BALCI, 1998 yılından beri profesyonel iş yaşamının içerisindedir. Çalıştığı kurumlarda kurumsal değişim ve gelişim projelerinde aktif rol alan Erdem Balcı, kendi yöneticilik yetkinlik ve becerilerinde daha iyisini hedefleyerek girdiği arayışta koçlukla tanışmış ve 2015 yılından itibaren ikinci kariyerim olarak tanımladığı koçluk mesleğinde bireyler ve kurumlarla, Profesyonel Koç (MCC) olarak çalışmaktadır. Bireylerin ve kurumların potansiyellerini ortaya çıkaran bütünsel metodolojileri, insan odaklı sistem yaklaşımlarını ve verimli takım çalışmalarına yönelik bilgi ve deneyimlerini koç, mentor ve eğitimci olarak paylaşmaktadır.

“Bütüne hizmet etmeyi” yaşam amacı seçmiş, bu alanda çeşitli sivil toplum kuruluşlarında, özellikle gençler, öğrenciler ve kadınlarla yürütülen gönüllü projelerde, proje üyesi ve eğitmen olarak yer almaktadır.

TÜBİTAK tarafından onaylı mentor kimliğine de sahip olan Balcı, yurtiçi ve yurtdışı önemli kurumlardan; koçluk alanında, “Takım Koçluğu”, “Yetenek Yönetimi”, “NLP”, “Eğitimcinin Eğitimi”, “Performans Yönetimi”, “Yönetim Becerileri” ve “Nefes Koçluğu”; psikoloji alanında ise, “Transaksiyonel Analiz”, “Psikodinamik Psikoterapi”, “Çözüm Odaklı Terapi”, “Şema Terapi” gibi birbirini besleyen ve destekleyen farklı eğitimler almıştır.

“Bireysel Gelişim” alanında, üst düzey yöneticiler, üst düzey yöneticilik pozisyonunda yeni görev almaya başlamış profesyoneller, yönetici adayları ve kariyerine yeni bir yön belirlemek isteyenlere yönelik; koçluk, mentorluk, danışmanlık ve eğitmenlik hizmetleri vermektedir.

“Kurumsal Gelişim” alanında ise, kurumların sürdürülebilir, mutlu, yenilikçi ve çevik organizasyon olma stratejilerini oluşturmalarında danışman olarak hizmet vermektedir.

Dünya devi bir spor malzemeleri markasında görev almanın da etkisiyle sporla hep iç içe olan Beyza’nın hayatında, bisiklet, tenis ve koşunun yeri önemlidir. Bir dönem, İstanbul Maratonu’nun organizasyon sürecinde hem görev almış hem de yarı maraton koşmuş ve madalya almış bir isimdir.

Buket Çelebiöven

Buket Çelebiöven, bireysel koçluk, takım koçluğu ve liderlik gelişimi konusunda kendisini geliştirmiş bir profesyoneldir.

CTI (Co-Active Coaching) ve ORSC (Organizasyon ve İlişki Sistemleri Koçluğu) eğitimlerini tamamladı.

Kariyerine 1994 yılında Beko Elektronik A.Ş.’de Stratejik Planlama bölümünde başladı ve 2002-2005 yılları arasında İnsan Kaynakları fonksiyonunu yönetti. Daha sonra 2005-2009 yıllarında Koç Holding A.Ş.’de Koç Topluluğu genelinde Performans, Ücret Yönetimi ve İşe Alma süreçleri ile ilgili politika ve ortak süreçlerin geliştirilmesinden sorumlu İnsan Kaynakları Koordinatörü olarak görev yaptı. 2009’dan 2021 mayıs sonuna kadar Arçelik A.Ş.’de, Türkiye ve 35 ülkede tüm İnsan Kaynakları süreçlerinin yönetiminden sorumlu Global İnsan Kaynakları Direktörü (CHRO) olarak çalıştı.

Arçelik’in yurtdışı büyüme sürecinde; doğru İK stratejilerinin oluşturulması, satın alınan ve kurulan şirketlerin entegrasyonu, global yetenek yönetimi ve geleceğin liderlerinin yetiştirilmesi konusunda önemli projelere imza attı. Onun liderliğinde Arçelik önemli bir organizasyonel ve kültürel dönüşümden geçti ve çalışan memnuniyeti sonuçları 2 kat arttı.

Kadının Toplumda ve İş Hayatında Desteklenmesi üzerine Arçelik’te önemli girişimler yürüttü, aynı zamanda Sivil Toplum Örgütleri’nde bu konuda çalışmalar yürütüyor.

PERYÖN Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini yürütüyor, aynı zamanda EMCC (Avrupa Yönderlik ve Koçluk Derneği) Türkiye’nin Yönetim Kurulu Üyesi.

İK stratejilerinin oluşturulması ve İK yetkinlik gelişimi, değişim yönetimi, organizasyonel ve kültürel dönüşüm, liderlik gelişimi konularında danışmanlık yapıyor.

Üniversite eğitimini İstanbul Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği üzerine tamamladıktan sonra yine İTÜ’de Mühendislik Yönetimi üzerine yüksek lisans yaptı. 2021 yılında Yale Üniversitesi’nde Yönetim Kurulunda Kadın programını tamamladı. Bir çocuk annesidir ve iyi derecede İngilizce bilmektedir. Buket, tutkusu olan öğrenme ve paylaşmaya devam etmek, liderlere, kadınlara ve gençlere gelişimlerinde destek olmak ile ilgili hayallerinin peşinden koşmaktadır.

Selvi Binici Dereli

İktisat Fakültesinden mezun olan Selvi BİNİCİ DERELİ, Beykent Üniversitesi İşletme yönetimi bölümünde yüksek lisansını tamamlamıştır.

Profesyonel iş yaşamına 2005 yılında QNB Finansbank’ta Collection Uzmanı olarak göreve başlamıştır. 2009 yılında ise Collection Yöneticisi olarak görevine devam etmiştir. 2011 yılından itibaren QNB Finansbank’ın Perakende Krediler İzleme birime geçiş yaparak Eğitmen ve Eğitim Yöneticisi olarak çalışmaya devam etmiştir. Kurum içerisinde 2017 – 2018 - 2019 yıllarında sistem geliştirme önerileri ile üst üste yılın yaratıcısı ödüllerini almıştır.

Öncesinde ise kariyerinin uzun bir bölümünde Arçelik A.Ş bayilerinden Tarhanlar LTD. ŞTİ.’nde hem satış hem de finans departmanında yönetici olarak çalışarak; perakende sektörüne bu çift boyutlu bakış açısı ile hizmet vermiştir.

Gerçekleştirdiği Projelerden bazıları; Eğitim Tasarlama, Eğiticinin Eğitimi, Liderlik, Etkin iletişim ve İlişki Yönetimi, Kurumsal İletişim ve Müşteri Bazlı Tahsilat, Etkin Tahsilat Teknikleri, Satış Teknikleri

“İnsanlara iyi gelmeyi ve bütüne hizmet etmeyi” yaşam amacı seçmiş, bu alanda çeşitli sivil toplum kuruluşlarında, özellikle gençler, öğrenciler ve kadınlarla yürütülen gönüllü projelerde, proje üyesi ve eğitmen olarak yer almaktadır.

Seslendirme eğitimi alarak QNB Finansbank’ta, Boğaziçi Üniversitesi Görme Engelliler Teknoloji Ve Eğitim Laboratuvarı (GETEM) Sesim Miras projesine öncülük etmiştir. Ses Eşitlik ve Dayanışma Derneği’nde mentorluk yapmıştır.

Bunların yanı sıra kendi eğitimine de önem vermiş, insanların ulaşmak istedikleri hedeflerine daha hızlı ulaşabilmelerine destek olmak, performanslarını en yükseğe çıkarmak için potansiyellerinin farkına varmalarını sağlamak adına koçluk eğitimi almıştır. Bireysel ve yönetici koçlukları yapmaktadır.

Öğrenmenin, öğretmenin, gelişmenin ve geliştirmenin; bir araya geldiğimiz insanlarla bağlantı kurmamıza yardım ettiğine ve dünyamızı değiştirmek adına ilham verdiğine inanarak kişisel deneyimine MB Akademi bünyesinde Program Lideri olarak devam etmektedir.

Hakan Deniz Eren

1970 yılında İstanbul’da doğdu.

Saint Joseph Lisesi ve İstanbul Üniversitesi İşletme Bölümü’nü bitirdi.

Profesyonel hayatına Pay Menkul Değerler’de kurucu Ortak olarak başladı. Migros ve Carrefour’da Pazarlama ve Müşteri ilişkileri Yöneticiliğinin ardından sahip olduğu işletmede üç yıl boyunca yurtiçi ve yurtdışı olmak üzere ticari faaliyetlerde bulundu.

2007 yılında profesyonel yöneticiliğe geri dönüş yaparak hizmet sektörünün lider firmalarından ISS Tesis Yönetim Hizmetleri, Pronet Güvenlik Hizmetleri ve Acıbadem Mobil Sağlık Hizmetleri şirketlerinde üst düzey yöneticilik yaptı. 2012 – 2015 Yılları arasında, Dijital Sektörünün uluslararası faaliyet gösteren en köklü şirketlerinden biri olan Mobilera Holding bünyesindeki Boom Dijital Pazarlama şirketinin Genel Müdürlük görevini üstlendi.

Profesyonel görevleri dışında, Sabancı Üniversitesi EDU bünyesinde, çeşitli sertifika ve eğitim programlarında (başta Perakende, Satış-Pazarlama, İletişim, Mağazacılık, Liderlik, Stratejik Planlama, Zaman yönetimi, Girişimcilik olmak üzere) eğitmen olarak yer almıştır. Çeşitli şirket ve kuruluşlara stratejik planlama, iş geliştirme ve yönetim danışmanlığı hizmetleri vermektedir.

Fransızca ve İngilizce bilmekte olup evli ve bir çocuk babasıdır.

İmren Anlar

İmren ANLAR, Üsküdar Amerikan Koleji’nde ortaokul-lise öğreniminin ardından, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi’nde (İngilizce) lisans eğitimini tamamlamıştır. Yüksek lisansını, Bilgi Üniversitesi ve Manchester Business School Executive MBA programında bitirmiştir.

İş hayatına, 1998 yılında Garanti Bankası MT Programı’nın ardından, aynı bankada ‘Bireysel ve Kobi Bankacılığı’ bölümünde başladı; daha sonra yine Garanti Bankası’nda, ‘Kurumsal Bankacılık Nakit Yönetimi ve Ödeme Sistemleri’ bölümünde, hızlı tüketim ürünleri, otomotiv, perakende, telekom ve ilaç sektörlerinden sorumlu yönetici olarak devam etti; satış, pazarlama ve iş geliştirme faaliyetlerini yürüttü.

2003-2007 yılları arasında, Hollanda merkezli ABN AMRO Bank N.V. bünyesinde, yurt içi ve yurt dışında farklı pozisyonlarda bulundu. Bankanın Türkiye şubesinin, ‘Kurumsal Nakit Yönetimi ve Dış Ticaret (Global Transaction Services)’ bölümünün kuruluşu aşamasında görev aldı; aynı zamanda, Orta-Doğu Avrupa, Ortadoğu, Afrika (CEEMEA) bölgesinin yönetici yardımcılığını yaptı.

2009 yılından itibaren, Eurobank Tekfen (Burgan Bank) ‘Nakit Yönetimi ve Ödeme Sistemleri’ birimini kurdu ve bu birimin Bölüm Başkanı olarak görev yaptı.

Denizbank’tan 15 yıl sonra BDDK’nın faaliyet izni verdiği ilk banka olan Odeabank’ın kurucu üyeleri arasında yer aldı. Yedi sene boyunca bankanın ‘Kurumsal Dijital Bankacılık, Ödeme Sistemleri ve İşlem Bankacılığı Direktörlüğü’ görevinde bulundu. Bu esnada, Mastercard, Visa ve BKM ile ortak projelere imza attı; bugün Türkiye’nin önde gelen Fintech firmalarının faaliyete geçmeleri aşamasında iş ortağı olarak destek verdi.

Alternatif Bank’ın yeniden yapılanması kapsamında çeşitli görevlerde önemli sorumluluklar aldıktan sonra; HSBC Kurumsal Bankacılık bünyesinde, ‘Vadeli Mevduat, Dijital Bankacılık, Nakit Yönetimi, Müşteri Hizmetleri ve Implementasyon alanlarından sorumlu Ülke Müdürü (Global Liquidity and Cash Management Country Head)’ görevini yürüttü.

Bankacılık kariyerine, HBL Türkiye ‘Kurumsal Bankacılık ve Kredilerden sorumlu Genel Müdür Yardımcısı’ olarak devam etti ve aynı zamanda bankada ‘Yönetim Kurulu’ üyeliği yaptı.

İmren, International Coaching Federation (ICF) onaylı AIM Coaching okulunun mezunudur.

25 yıldan fazla olan iş tecrübesini, yurt içi ve yurt dışı organizasyonlardaki konuşmacı olarak deneyimi ile birleştirerek, koçluk ve mentorluk eğitimleri vermektedir.

Aynı zamanda kendisi, İstanbul Üniversitesi AUZEF Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler lisans programına devam etmektedir.

Hakan Güneş

PCC, AimCC

Satış, pazarlama ve eğitim alanında 15 yıllık tecrübesi bulunan Hakan Güneş;

Lisans eğitimini; Anadolu Üniversitesi İktisat bölümünde, Yüksek Lisans eğitimini ise Başkent Üniversitesi İşletme Yönetimi Bölümü’nde tamamlamıştır.

Profesyonel hayata 2004 senesinde Pfizer İlaç’ta Onkoloji alanında satış ve tanıtım ile başlamıştır. Bu rolü 4 sene devam ettirmiş ve ardından Pfizer İnsan Kaynakları Departmanı’nda Eğitim Uzmanı olarak 2 sene çalışmıştır.

2010 yılında DHL Express Türkiye’ye transfer olmuştur. Burada 3 yıl boyunca Saha Satış Müdürü olarak görev yapmıştır.

2013 – 2016 yıllarında Turkcell’de Kıdemli Satış Yöneticisi olarak kariyerine devam etmiştir.

Son çalıştığı yer olan Turk Telekom Grupta, hem Türk Telekom; hem TTNet hem de Avea’dan sorumlu olarak Stratejik Müşteriler Satış Yöneticisi olarak deneyim edinmiş ve bu pozisyonda 2,5 sene kalmıştır.

Tüm bu süre zarfında, Türkiye de 4 farklı sektörde rol alma fırsatlarını yakalayan Hakan, ayrıca Türkiye’nin önde gelen bir çok firmasıyla iş ilişkisi içerisinde bulunmuş, değişik dinamikleri tanıma fırsatına sahip olmuştur.

Bu deneyimlerine ek olarak, kariyeri boyunca eğitimler vermiş ve bir çok eğitim almıştır. Kişisel gelişimine koçluk alanında devam etmiştir. Aim Coaching koçluk programına katılarak ICF ( Uluslararası Koçluk Federasyonu) onaylı koçluk programını bitirmiş profesyonel koçluğa adım atmıştır.

2018 yılından itibaren MB Akademi’de Satış, Liderlik ve Ekip yönetimi konusunda da eğitimler vermektedir.

Nurgül Yahyaoğlu

Lise eğitimini Kadıköy Anadolu Lisesinde tamamlayan Nurgül Yahyaoğlu, Boğaziçi İdari Bilimler Fakültesi Psikoloji Bölümünden mezun olmuştur.1986 yılında profesyonel hayatına Finans sektöründe başlamış Şube yöneticiliğinin yanı sıra iç eğitmenlik ve İK proje liderliklerini de birlikte yürütmüştür.

Nurgül Yahyaoğlu profesyonel çalışma hayatına finans sektöründe başlamış Dışbank, Osmanlı Bankası ve 1996 yılından itibaren de Koçbank’ta görev almış bu yıldan itibaren kurumsal ve ticari şube müdürlüğü görevlerini üstlenmiştir.

Uzun yıllar yürüttüğü yöneticilik şapkasına ek olarak iç eğitmen olarak kariyerini sürdürmüştür. 2012 yılına kadar süren aktif bankacılık kariyerinde yöneticiliğinin yanı sıra

İnsan Kaynakları ve Eğitim Programında Proje Liderliği yapmış, Koçbank / Yapı Kredi birleşmesinde değişim komitelerinde aktif görev almış, Kurum Kültürü projesinde tüm yurt çapında görev alan 15 iletişim liderinden biri olmuştur.

Birleşme sonrası ise Kurum Kültürünün en önemli bileşenlerinden olan Koçluk ve Liderlik eğitimlerini yürütmüş ve YKB Akademi’de uzun yıllar iç eğitmenlik yapmıştır.

2012 yılından itibaren Eğitim ve Danışmanlık kariyeri YKB Akademi’nin yanı sıra farklı banka ve sektörler ile derinleşmiştir.

Hindistan’ın yeni yönetim vizyonunda eğitime çok önem verdiği için başlattığı bir proje kapsamında Kerala eyaletinde gençlere ‘Yaşam Becerileri’ programını gönüllü yabancı eğitmenlerle yürütmüştür.

Bu projeye gönüllü olarak destek veren 2 Türk eğitmenden biridir.

2011 yılında aktif çalışma hayatını tamamlayıp Eğitim ve Danışmanlık sektörüne girmiştir.

Engür Rutkay

1964 yılında Ankara’da doğan ve orta-lise eğitimini A.Ö.D. Tevfik Fikret Lisesi’nde tamamlayan Engür Rutkay, Marmara Üniversitesi İşletme bölümü mezunu.
Toplamda 60 ülke gezdiği ve 38 Yılı geride bıraktığı iş yaşamına, üniversite yıllarında, Kapalı Çarşı’da kot pantolon ve çorap satarak başladı. O dönem, şirketlere toptan temizlik ve hijyen malzemeleri satan bir şirkette pazarlamacı olarak da çalıştı ve hafta sonları tarihi yarımadayı ziyaret eden turistlere “alış-veriş ve pazarlık rehberliği” yaptı.
Askerlik hizmeti öncesi, biri Sigorta Acenteliği ve diğeri Reklam – Promosyon Ürünleri Pazarlama olmak üzere iki girişimi iflasla sonuçlandı ve 1991 yılında Şişe-Cam | Paşabahçe Perakende Satışlar biriminde profesyonel hayata geçiş yaptı.
2008 Yılına kadar, tiyatro oyunculuğu, iki yeni girişim, dış ticaret – yurt dışı fuar organizasyonları, ithalat – distribütörlük gibi farklı alanlarda “girişimcilik, oyunculuk ve profesyonel hayat sihirli karışımı” devam etti. 2005 Yılında kurucu ortağı olduğu girişimden 2008 yılında başarılı bir çıkış yaptı ve 2008-2015 yılları arasında “girişimciliği destekleyen” sivil toplum kuruluşlarında üst düzey yöneticilik görevi üstlendi.
2015 – 2022 Yılları arasında tekrar ticarete döndü ve sağlık | yaşam bilim sektöründe yer alan şirketlerde üst düzey yönetici olarak çalıştı.
İngilizce, Almanca ve Fransızca dillerinde iş yönetebilen Engür Rutkay, evli ve bir kız babasıdır. Aynı zamanda, ilk – orta okul ve liseler için “girişimcilik ve istihdam edilebilirlik becerileri” temalı eğitim programları tasarlayan Genç Başarı Eğitim Vakfı gönüllüsü ve İcra Kurulu üyesidir.

Neslihan Pekak

Neslihan Pekak İstanbul Teknik Üniversitesi, İşletme Mühendisliği bölümünden 2003 yılında mezun oldu.

20 yılı aşan profesyonel çalışma sürecinde, Perakende, Teknoloji / ARGE, Bankacılık, Sigortacılık, Savunma Sanayii gibi farklı sektörleri deneyimleme imkanı buldu. Bu sektörlerde süreç iyileştirme, proje yönetimi, ürün geliştirme, değişim yönetimi, kalite yönetimi, insan kaynakları yönetimi, eğitim ve yetkinlik yönetimi alanlarında başarılı çalışmalara imza attı.

Çalışma hayatına 2003 yılında Doğuş Grubuna ait Tansaş A.Ş.’de Retail Trainee olarak başlayan Neslihan Tansaş’ı takiben sıra ile Mynet A.Ş.’de Ürün Yöneticiliği, Alesta Sigorta Ekspertiz’de Kalite ve Süreç Geliştirme Yöneticisi, Türkiye Finans Katılım Bankası’nda IT Grubu İK ve Eğitim Yönetmeni, Atel Teknoloji ve Savunma A.Ş.’de Organizasyonel Gelişim Müdürü, Hazine ve Maliyet Bakanlığı’nda Kariyer ve Yetenek Yönetim Koordinatörü, Robit Teknoloji A.Ş.’de İnsan ve Kültür Direktörü, son olarak Procenne Teknoloji A.Ş.’de İnsan ve Kültür Direktörü olarak görev almıştır.

Türkiye'nin ilk Türkçe e-grup servisinin geliştirilmesi, sigortacılık sektöründe Türkiye'de ilk defa Hasar Yönetimi iş kolunun başlatılması, “Hasar Merkezi”, “Tamir İşleri” iş modellerinin ve portallerinin geliştirilmesi, bilgi teknolojileri alanında "Çevik Yetkinlik Yönetimi”, "Teknik Mentorluk Programı”, firmalarda “İç Koçluk Ofisi” kurulması fark yaratan çalışmalarına verebileceğimiz örneklerdir.

2015 yılında Aim Coaching ekolüne ait AimCo ve AimCC (güncel tanımları ile ICF Level1 ve Level 2) eğitim programlarını tamamlayarak uluslararası profesyonel koçluk sertifikası (PCC) almaya hak kazandı.

2017 yılından itibaren firmalara kurum içi veya hizmet partneri olarak eğitim, danışmanlık ve koçluk hizmetleri sunmaktadır.

Transaksiyonel Analiz (TA) psikoloji kuramı ve koçluk yaklaşımı ile harmanlanan eğitimleri, kişilerin hem iş hayatı hem de özel hayatında sağlıklı ilişkilerin kurulmasında ve sosyal yeterliliklerin gelişiminde etkili olmaktadır.

Neslihan sürekli gelişim ve ekolümüzün kalbe dokunma ilkesiyle yoluna devam ederken, gönüllü çalışmalarla da mümkün olduğunca çok kişinin kendi yolculuğuna çıkabilmesi için destek olmaya çalışıyor.

Sosyoloji lisans eğitimi devam eden Neslihan, 2018 doğumlu Mutlu’nun annesi olarak da onun gelişimine şahitlik etmenin mutluluğunu ve heyecanını yaşıyor.

Neşem ÇETİN ARIDAŞIR

Neşem ÇETİN ARIDAŞIR, ACC, TA COACH.

Hacettepe Üniversitesi Matematik Bölümünden 1996 yılında mezun oldu. Profesyonel iş yaşamına Ekinciler Yatırım A.Ş’de başladı ve Oyakbank’ta devam etti. 18 yıllık kurumsal iş deneyiminde satış ve pazarlama departmanlarında şube ve bölge satış müdürlüğü görevlerini yürüttü ve aynı dönemde kurum içi eğitmenlik yaptı.

2016 yılında farklı planlamalar nedeni ile bankadan ayrıldı.

2018 yılında ikinci lisans programını tamamlayarak İnsan Kaynakları Yönetimi ve Organizasyonu Bölümünden derece ile mezun oldu. Bu alanda İK / Performans, bordrolama ve ücret yönetimi ile ilgili çeşitli sertifikalara sahiptir.

Satış, pazarlama, ekip yönetimi alanındaki uzmanlığını İnsan Kaynakları Eğitimi ile birleştirdikten sonra bu yetkinliklerini tamamlayacağı ve ileriye götüreceği düşüncesiyle profesyonel koçluk üzerine yoğunlaşmıştır.

Kişisel gelişim konusundaki yolculuğuna nefes koçluğu ile başlamış, ardından ICF(Uluslararası Koçluk Federasyonu) onaylı koçluk eğitimlerini tamamlayıp bunun yanında TA (Transaksiyonel Analiz), Optimum denge modeli eğitimleri de dahil bir çok eğitim sertifikasına sahiptir. Psikoloji bölümünde yüksek lisans eğitimini sürdürmektedir. Halen ACC (Associate Certified Coach) ünvanı ile profesyonel koçluk yapmaktadır.

500 saatin üzerinde koçluk tecrübesine sahiptir.

Koçluğun kişilerin özüne ulaşmasına katkı sağladığına inanarak çalışmalarını sürdürmektedir. Her konuda değişimin ve ilerlemenin “içten dışa” olduğu gerçeğini, dokunduğu herkese aktarmaya çalışarak insanın içindeki gerçek potansiyelini hayatına geçirebilmesine aracılık ve tanıklık etmekten büyük keyif almaktadır

Neşem ÇETİN ARIDAŞIR evli ve 3 çocuk annesidir.

Uzmanlık Alanları

• Satış
• Yöneticilik / Liderlik
• Ekip Yönetimi
• Kişilerarası İletişim