Uzmanlık Alanları
- Koçluk
- Kişisel Gelişim
- Kişilerarası İletişim
- Satış
- Yöneticilik
Özlem ÇAMCI
Mimar Sinan Üniversitesi Sosyoloji bölümünden mezun olan Özlem ÇAMCI, profesyonel iş yaşamına ilk olarak 2001 yılında Citibank’ta Collection Uzmanı olarak başlamıştır. 2005 yılında ise Garanti Emeklilik ve Hayat A.Ş.’de Satış Sonrası Hizmetler Ekip Yöneticisi olarak görev yapmıştır.
2009 yılında Cigna Finans Emeklilik ve Hayat A.Ş.’ye geçerek, Alternatif Satış Kanalları Yöneticisi pozisyonunda 5 yıl çalıştıktan sonra aynı firmanın farklı biriminde Eğitim Yöneticisi olarak çalışmaya devam etmiştir.
2018 yılından beri Bilva Akademi’de Eğitim Yöneticisi olarak görevine devam etmiştir. Gerçekleştirdiği projelerden bazıları; Çözüm Odaklı Müşteri İletişimi, Değer Bazlı Satış ve Koçluk Araçları, Duygusal Zeka ile Performans Bütünlüğü, Eğiticinin Eğitimi, Etkin ve Yaratıcı Yöneticilik, Etkin iletişim ve İlişki Yönetimi, İş Süreçlerinde Sürdürülebilirlik ve Verimlilik, Klinik Süreçleri Gelişim Programı (Estetik Klinikleri Çalışanlarına Özel), Koçluk Eğitimi, Kurumsal İletişim ve Müşteri Odaklı Satış, NLP ile Satış Stratejileri, Proaktif İletişim ve İnisiyatif Alma, Telefonda İkna Teknikleri, Zaman Yönetimi, Yaratıcı Düşünme.
Bunların yanı sıra kendi eğitimine de önem vermiş ve kendini geliştirmek adına birçok eğitim almıştır. Bunlardan bazıları; Koçluk, NLP, Gestalt terapi, D.I.S.C Kişilik Envanteri, Transaksiyonel Analiz ve en son PCC unvanını alarak profesyonel koçluğa adım atmış, bireysel ve yönetici koçlukları yapmaktadır.