MB Blog        MB Magazin        Sosyal Sorumluluk

MENTORLUK

mentoring.jpg

Kurum içi mentorluk programı; içerisinde eğitimi, öğrenimi ve gelişimi amaçlayan bir yardımlaşma ve paylaşma iklimidir. Bu iklim, deneyimlerini ve uzmanlıklarını paylaşmaya hazır mentorler ve gelişimi için tecrübeye ve eğitime ihtiyaç duyan mentilerin bir arada gelişimine olanak sağlar.

Kurum içi mentorluk programı taraflar için çok yönlü bir kazanım sürecidir. Tecrübelerini aktarırken bir taraftan da kendini geliştiren mentorlar, mentorluk sürecinde kurum kültürü, bilgi ve tecrübe edinen mentiler ve program sonunda edindiği bilgi ve becerileri iş performansına dönüştüren mentor ve mentinin yarattığı artı değerden faydalanan kurum.

 

Kurum İçi Mentorluk Programı Süreci

Kurum içi mentorluk programı kurulum süreci kurum beklenti, ihtiyaç ve hedeflerine göre özel olarak tasarlanmaktadır. Genel başlıklarıyla bir tasarım süreci altı aşamadan oluşmaktadır. Programın uygulanabilir hala gelmesi kurum ve hedef grup ölçeğine göre 3 ile 6 ay arası bir zamanı kapsamaktadır. Programın tasarım hedeflerine ulaşması ve sürdürülebilirliğini için ise en az 18 ay aktif olarak desteklenmelidir. Program hem menti hem de mentor gelişim eğitimlerini kapsamaktadır.

 

  1. Kurum İçi Mentorluk Programının Tasarımı
  2. Kurum İçi Mentorluk Programı Lansmanın Yapılması
  3. Kurum İçi Mentorluk Programı Katılımcılarının ve Ajandanın Belirlenmesi
  4. Kurum İçi Mentorluk Programı Gelişim Programı Eğitimlerinin Verilmesi
  5. Kurum İçi Mentorluk Programı Sürecin Takibi ve Değerlendirilmesi
  6. Kurum İçi Mentorluk Programı Sonuç Raporunun Yayımlanması

 

Adres
Vezir Sk. Ünsal Apt.
Kat:9 Daire:10,
Caddebostan, Kadıköy / İstanbul

+90 216 692 0191   +90 555 156 0191

mb@mbakademi.com.tr

İLETİŞİM

 

 

Bizi Takip Edin

linkedin facebook youtube instagram2 twitter