Öz Duyarlılık 2

Öz Duyarlılık…
Kişinin içsel değerlerini şefkat ve iş etiği ile birleştirme hali.
Değerler, şefkat ve etik kıstaslarını aynı anda barındırmak mühim. Bu sac ayağının birinde oluşacak eksiklik,
müşteri iletişiminizi yerle bir edebilir.


Öz Duyarlılık

Satış ve müşteri ilişkilerinde,
satış sonrası süreçlerde, zor müşteri ya da üst segment
müşteri yönetiminde,
aslında müşteri’nin olduğu her anda her noktada başarıyı sağlayan kilit noktayı “Öz Duyarlılık” olarak tanımlayabiliriz.


Sarkaca Sarılmak

Bu yazıyı okuyan sevgili arkadaşım, benim için bir iyilik yapıp bu zamana kadar verdiğin kararları tekrar bir gözden geçirir misin? Bak hatta sana yardımcı da olayım, kendine rahat olabileceğin bir zaman ayır, güzel bir kahve al ve azıcık mazini kurcalamaya başla. Seni temin ederim aklının erdiği andan itibaren verdiğin ve hayatını etkileyen büyük kararları hemen anımsama eğiliminde olacaksın. “İlk aşkına açılıp açılmama meseleni”, “üniversite seçimlerini”, “iş başvurularını”, “eş seçimini”...


 

Adres
Vezir Sk. Ünsal Apt.
Kat:9 Daire:10,
Caddebostan, Kadıköy / İstanbul

+90 555 156 0191

mb@mbakademi.com.tr

İLETİŞİM

 

 

Bizi Takip Edin

linkedin facebook youtube instagram2 twitter