Öz Duyarlılık…
Kişinin içsel değerlerini şefkat ve iş etiği ile birleştirme hali.
Değerler, şefkat ve etik kıstaslarını aynı anda barındırmak mühim. Bu sac ayağının birinde oluşacak eksiklik,
müşteri iletişiminizi yerle bir edebilir.
Konu müşteri ise çalışanlarınızın;
doğru değerlere sahip olduğunu ve sizin bu değerleri besler & geliştirir uygulamalar yapmakta olduğunuzdan emin olmak,
o konum için belirlenmiş temel beklentilere ek olarak şefkat algısının ve dilinin
ya gelişmiş olması ya da kurum tarafından gelişimine yönelik iç ekosistemin var edilmesi,
etik kavramının altını doldurabildikleri ve hatta ek olarak doğruların ve yanlışların tanımlanması yönünde katkı sağlayabildikleri
bir iş süreci oluşturmalısınız.
Öz Duyarlılık…
Farklı bir bakış açısı ile konuya yaklaşırsak,
bilişsel ve kişisel hassasiyetleri önemser olmak.
Hep hatırlamak gerekir ki hassasiyet gösterebilecek alt yapıda ve tavırda olmak,
hassasiyeti yaşamak ile büyük ölçüde eşleşir.
Aksi taktirde tüm çabaların istemsiz olarak ezilmesi kaçınılmaz
olacaktır.
Şahap Tokgöz