MB Blog        MB Magazin        Sosyal Sorumluluk

Öz Duyarlılık 2

Öz Duyarlılık…
Kişinin içsel değerlerini şefkat ve iş etiği ile birleştirme hali.
Değerler, şefkat ve etik kıstaslarını aynı anda barındırmak mühim. Bu sac ayağının birinde oluşacak eksiklik,
müşteri iletişiminizi yerle bir edebilir.

Konu müşteri ise çalışanlarınızın;

doğru değerlere sahip olduğunu ve sizin bu değerleri besler & geliştirir uygulamalar yapmakta olduğunuzdan emin olmak,

o konum için belirlenmiş temel beklentilere ek olarak şefkat algısının ve dilinin

ya gelişmiş olması ya da kurum tarafından gelişimine yönelik iç ekosistemin var edilmesi,

etik kavramının altını doldurabildikleri ve hatta ek olarak doğruların ve yanlışların tanımlanması yönünde katkı sağlayabildikleri

bir iş süreci oluşturmalısınız.

Öz Duyarlılık…

Farklı bir bakış açısı ile konuya yaklaşırsak,

bilişsel ve kişisel hassasiyetleri önemser olmak.

Hep hatırlamak gerekir ki hassasiyet gösterebilecek alt yapıda ve tavırda olmak,

hassasiyeti yaşamak ile büyük ölçüde eşleşir.

Aksi taktirde tüm çabaların istemsiz olarak ezilmesi kaçınılmaz

olacaktır.

 

 

Şahap Tokgöz

 


 

Adres
Vezir Sk. Ünsal Apt.
Kat:9 Daire:10,
Caddebostan, Kadıköy / İstanbul

+90 216 692 0191   +90 555 156 0191

mb@mbakademi.com.tr

İLETİŞİM

 

 

Bizi Takip Edin

linkedin facebook youtube instagram2 twitter