MB Blog        MB Magazin        Sosyal Sorumluluk

Öz Duyarlılık…
Kişinin içsel değerlerini şefkat ve iş etiği ile birleştirme hali.
Değerler, şefkat ve etik kıstaslarını aynı anda barındırmak mühim. Bu sac ayağının birinde oluşacak eksiklik,
müşteri iletişiminizi yerle bir edebilir.


Satış ve müşteri ilişkilerinde,
satış sonrası süreçlerde, zor müşteri ya da üst segment
müşteri yönetiminde,
aslında müşteri’nin olduğu her anda her noktada başarıyı sağlayan kilit noktayı “Öz Duyarlılık” olarak tanımlayabiliriz.


 

Adres
Vezir Sk. Ünsal Apt.
Kat:9 Daire:10,
Caddebostan, Kadıköy / İstanbul

+90 216 692 0191   +90 555 156 0191

mb@mbakademi.com.tr

İLETİŞİM

 

 

Bizi Takip Edin

linkedin facebook youtube instagram2 twitter