Öz Duyarlılık 3
- MB Blog
- Gösterim: 504
Bazen o yumurta kırılır ve dönüşü yoktur!
Bazense kırılanın kurtarılma ihtimali vardır, lakin patlayıp daha da ziyan olmaması hassasiyet ister.
Bazen o yumurta kırılır ve dönüşü yoktur!
Bazense kırılanın kurtarılma ihtimali vardır, lakin patlayıp daha da ziyan olmaması hassasiyet ister.
Satış yapmanın kilit noktalarından biri;
sürekli iletişim.
Aman dikkat! Uygulayıcılar tarafından çoğunlukla konu, süreli iletişim olarak algılanır ve
uygulanır ki bu yapılabilecek en dramatik
hatalardan biridir.
Öz Duyarlılık…
Kişinin içsel değerlerini şefkat ve iş etiği ile birleştirme hali.
Değerler, şefkat ve etik kıstaslarını aynı anda barındırmak mühim. Bu sac ayağının birinde oluşacak eksiklik,
müşteri iletişiminizi yerle bir edebilir.
Satış etkinliğini kısa vadeli taktikler ile,
anlatmaya ya da uygulamaya çalışma eğilimi gittikçe artıyor sanki.
Elbette ki bu konudaki üstadların kendi üslup ve öğretilerini
saygı ile takip etmek lazım.
Müşteri algısı, müşteri iletişimi, satış sistematikleri,
bu alandaki performans ya da sonucu etkileyen gerçek sebepler masaya yatırıldığında
çoğunlukla satıcı ve satıcıya odaklı etkenler konuşulur.
Üstelik her seferinde kendini sıfırlayan tek ve biricik şans!
Konu satış olunca birçok taktik, teknik, mucize formül ortaya dökülüveriyor.
Satış stratejisinin taht oyunları tam anlamı ile
hedef kitleyi tanımlamaktan geçiyor.
Tanımak, evet.. Ama önce tanımlamak lazım.
Evet! :)
O giden müşteriydi
ve rekabetçi ekonomide geri dönmesi için
gerçekten sürpriz bir atak yapman gerekiyor.
Satış ve müşteri ilişkilerinde,
satış sonrası süreçlerde, zor müşteri ya da üst segment
müşteri yönetiminde,
aslında müşteri’nin olduğu her anda her noktada başarıyı sağlayan kilit noktayı “Öz Duyarlılık” olarak tanımlayabiliriz.
Dünyanın gündeminde bilindiği üzere son birkaç aydır koronavirüs geniş yer kaplıyor. Virüsün her geçen gün hızla yayılması ve bunun sonucunda ortaya çıkan ekonomik gerileme doğal olarak insanların psikolojisini olumsuz etkiliyor.
Adres
Vezir Sk. Ünsal Apt.
Kat:9 Daire:10,
Caddebostan, Kadıköy / İstanbul
+90 216 692 0191 +90 555 156 0191
mb@mbakademi.com.tr
İLETİŞİM
Bizi Takip Edin
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |